Hvem er raaco:
raaco er en dansk produktionsvirksomhed, der udvikler, producerer og sælger ordens- og opbevaringssystemer af høj kvalitet.
Firmaet har siden 1956 udviklet og fremstillet innovative, overskuelige, pladsbesparende, og holdbare opbevaringssystemer til både industrien og professionelle håndværkere verden over. Gennem tiden har raaco modtaget adskillige internationale priser for fremragende industrielt design.
I praksis fokuserer de på at etablere et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø og skabe robuste, miljøvenlige løsninger med lang holdbarhed – til gavn for både den enkelte bruger og miljøet.
Om stillingen:
Du vil være ansvarlig for optimering og omkostningseffektiv lagerdrift, herunder ressource planlægning, ordrehåndtering, og ledelse af personale. Du skal have indgående kendskab til overenskomster og arbejdsregler samt erfaring med indkøb.
Stillingen indebærer et tæt samarbejde med forskellige afdelinger og sikrer en effektiv og smidig lagerdrift.
Hvem er du:
- Har ledelseserfaring
- Har erfaring indenfor de beskrevne processer og arbejdsgange
- Arbejder selvstændigt, struktureret og er initiativrig
- Er løsningsorienteret og kan holde et godt overblik
- Er serviceminded
- Er ikke bange for at give en hånd med, hvis behovet opstår
- Har flair for IT-systemer og er vant til at arbejde med ERP systemer
- Har erfaring med indkøb
- Kan arbejde på tværs af en organisation og besidder gode kommunikative evner
- Er respektfuld og evner at skabe et inkluderende og humørfyldt arbejdsmiljø
- Kan kommunikere på dansk, engelsk og gerne tysk i skrift og tale
Attraktive ansættelsesforhold:
Ser du dig selv i ovenstående, tilbydes her en arbejdsplads med en god arbejdskultur, der er ambitiøs og professionel. Et fællesskab hvor der tages hånd om opgaver og såvel som hinanden. En agil og udviklingsorienteret virksomhed med en flad struktur, hvor der er fokus på den mentale sundhed.
Der tilbydes kantineordning og aktiv personaleforening. Herudover er der pension og fritvalgsordning samt mulighed for sundhedsforsikring og frokostordning.
Er du interesseret?
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces.
Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så udfyld ansøgningsformularen nedenfor.
Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Landechef Puk Sofie Lebek på tlf. 30 87 13 78
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Anzet A/S, Vestre Kaj, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6146910