BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en leder til et nyoprettet ledelsessekretariat.
Du ser potentialet i dine medarbejdere og formår at bringe deres kompetencer i spil, ligesom du har politisk tæft og blik for potentialer og udfordringer i en kommune.
Ledelsessekretariatet er en ny afdeling med 13 ansatte, der bl.a. betjener byråd, borgmester og direktion og understøtter organisationen med kommunikation, presse og i udvalgsbetjeningen.
Ledelsessekretariatet er en sammenlægning af det nuværende Byråds- og Direktionssekretariat og medarbejdere, der arbejder med intern og ekstern kommunikation. Ledelsessekretariatet er en del af Center for Politik & Personale, og du bliver en del af den samlede ledelse i centret.
Vi tilbyder:- At du kan sætte retning for en ny afdeling.
- Personaleledelse, herunder MUS-samtaler, kompetenceudvikling, sygefraværssamtaler osv.
- Ledelsesansvar for afdelingens opgaveportefølje, herunder betjening af borgmester og direktion samt kommunikationsområdet.
- Ansvaret for at sikre at afdelingen kan understøtte løsningen af kommunens kerneopgave, ved at sætte afdelingens faglige kompetencer i spil.
En kvalificeret ansøger, der:
- Har erfaring med arbejdet i en politisk styret organisation og kan lede i en kommune tæt på både den politiske og administrative topledelse.
- Demonstrerer evnen til hurtigt at etablere tillidsfulde relationer, er beslutningsdygtig og i stand til at lede en ny afdeling, hvor medarbejdernes forskellige faglige kompetencer kommer i spil.
- Er dygtig til at prioritere opgaver og fastlægge en klar retning for medarbejderne samt sikre, at opgaverne bliver gennemført.
- Har erfaring med administrativ ledelse og udførelse af opgaver i forbindelse med valghandlinger.
- Mestrer at balancere mellem det langsigtede strategiske perspektiv og de daglige driftsopgaver.
- Bevarer overblikket, selv når der er tidspres og mange forskellige behov at håndtere.
- Bidrager til sikker drift og udvikling af Ledelsessekretariatet.
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Forventet tiltrædelse 1. januar 2024.
Mere information:Er du interesseret i at høre mere om stillingen, så giv centerchef Martin Weis Holm et ring på telefon 25 18 03 20.
Ansøgningsfrist:Fredag 10. november 2023, kl. 8.
Samtaler:Mandag 13. november 2023.
Ansøgningsprocedure:Send din ansøgning ved at klikke på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger gennem vores rekrutteringssystem.
Mere om Guldborgsund Kommune:Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=820f6f86)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Guldborgsund Kommune, Parkvej, 4800 Nykøbing F
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932265