Leder til Ledelsessekretariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en leder til et nyoprettet ledelsessekretariat. 

Du ser potentialet i dine medarbejdere og formår at bringe deres kompetencer i spil, ligesom du har politisk tæft og blik for potentialer og udfordringer i en kommune.

Ledelsessekretariatet er en ny afdeling med 13 ansatte, der bl.a. betjener byråd, borgmester og direktion og understøtter organisationen med kommunikation, presse og i udvalgsbetjeningen.

Ledelsessekretariatet er en sammenlægning af det nuværende Byråds- og Direktionssekretariat og medarbejdere, der arbejder med intern og ekstern kommunikation. Ledelsessekretariatet er en del af Center for Politik & Personale, og du bliver en del af den samlede ledelse i centret.

Vi tilbyder:
  • At du kan sætte retning for en ny afdeling.
  • Personaleledelse, herunder MUS-samtaler, kompetenceudvikling, sygefraværssamtaler osv.
  • Ledelsesansvar for afdelingens opgaveportefølje, herunder betjening af borgmester og direktion samt kommunikationsområdet.
  • Ansvaret for at sikre at afdelingen kan understøtte løsningen af kommunens kerneopgave, ved at sætte afdelingens faglige kompetencer i spil.
Vi forventer:

En kvalificeret ansøger, der:

  • Har erfaring med arbejdet i en politisk styret organisation og kan lede i en kommune tæt på både den politiske og administrative topledelse. 
  • Demonstrerer evnen til hurtigt at etablere tillidsfulde relationer, er beslutningsdygtig og i stand til at lede en ny afdeling, hvor medarbejdernes forskellige faglige kompetencer kommer i spil.
  • Er dygtig til at prioritere opgaver og fastlægge en klar retning for medarbejderne samt sikre, at opgaverne bliver gennemført.
  • Har erfaring med administrativ ledelse og udførelse af opgaver i forbindelse med valghandlinger.
  • Mestrer at balancere mellem det langsigtede strategiske perspektiv og de daglige driftsopgaver.
  • Bevarer overblikket, selv når der er tidspres og mange forskellige behov at håndtere.
  • Bidrager til sikker drift og udvikling af Ledelsessekretariatet.
Ansættelsesvilkår: 

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst og kvalifikationer. Forventet tiltrædelse 1. januar 2024.

Mere information: 

Er du interesseret i at høre mere om stillingen, så giv centerchef Martin Weis Holm et ring på telefon 25 18 03 20.

Ansøgningsfrist: 

Fredag 10. november 2023, kl. 8.

Samtaler: 

Mandag 13. november 2023.

Ansøgningsprocedure: 

Send din ansøgning ved at klikke på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger gennem vores rekrutteringssystem.

Mere om Guldborgsund Kommune: 

Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=820f6f86)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Guldborgsund Kommune, Parkvej, 4800 Nykøbing F

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932265

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet