MOMENT A/S: Sagsbehandlere til Plan- og Landdistriktsstyrelsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om stillingen

Plan- og Landdistriktsstyrelsenadministrerer to EU-tilskudsordninger på i alt ca. 110 mio. kr. årligt. Tilskudsmodtagere er foreninger, virksomheder og borgere, der brænder for at udvikle deres lokalområde. Som en del af ordningen er der oprettet lokale aktionsgrupper, der understøtter projektholderne, og som er bindeleddet mellem projektholderne og styrelsen. De lokale aktionsgrupper udgøres af en bestyrelsenog en ansat koordinator. Se mere på www.livogland.dk.

Du bliver en del af et team, der er med til at sagsbehandle og afstemme de lokale aktionsgruppers driftafregninger. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af legalitetssikring og sagsbehandling af de lokale aktionsgruppers driftssager. Sagsbehandlingen vil bl.a. bestå af gennemgang af diverse bilag så som timeregnskaber, ansættelseskontrakter, lønsedler, udlæg mv.

Der vil være grundig oplæring i forbindelse med din ansættelse. Din hverdag vil være præget af administrativt arbejde, hvor du får mulighed at fordybe dig i en afgrænset opgave med fokus på struktur og orden. Der er en uformel omgangstone i teamet, og der arbejdes tæt sammen med kolleger samt interne og eksterne samarbejdspartnere.

Din profil

Vi søger dig, der trives med opgaver af administrativ karakter og motiveres af rutineprægede opgaver hvor du løbende vil kunne se bunken af sager blive mindre og mindre. Du er kendt for at levere kvalitet og har fokus på detaljerne uden at miste overblikket. Du har en god talforståelse og ønsker at udvikle dine kompetencer inden for administration og sagsbehandling.

Som person er du:

  • Systematisk
  • Vedholdende
  • Detaljeorienteret – men evner at skabe overblik

Vi lægger vægt på, at du er åben og udadvendt og kan arbejde selvstændigt.

Praktisk og proces

Der vil være opstart i jobbet d. 1. november 2023 og ansættelse forventes at vare til d. 1. juli 2024.

Arbejdstiden vil være mandag-fredag indenfor normal kontortid.Der vil være mulighed for hjemmearbejde et par dage om ugen.

Arbejdslokation: Slotsgade 1, 4800 Nykøbing Falster. Styrelsen ligger tæt på Nykøbing Falster Station med gode forbindelser til offentlig transport og parkeringsmuligheder.

Løn: Efter kvalifikationer

Proces: Moment varetager den indledende del at rekrutteringsprocessen og der afholdes samtaler i uge 40.

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=186227

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909294

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet