Administrativ medarbejder med erfaring i økonomistyring og gode formidlingsevner søges til Fællesadministrationen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at arbejde med økonomistyring og er du god til at formidle resultaterne? Har du samtidig interessen for indkøb og udlevering af IT-udstyr, indberetning af forsikringsskader og øvrigt administrativt arbejde, så har vi jobbet til dig. 

I Fællesadministrationen bliver du en del af et team, der med dig består af 12 medarbejdere og en afdelingsleder. Fællesadministrationen er organisatorisk placeret under Bo- og Aktivitetstilbud Guldborgsund, i Center for Trivsel og Social Indsats. De administrative opgaver løses for Botilbud, Bostøtte, Aktivitetstilbud, Beskyttet Beskæftigelse, STU og aflastningstilbud. Området er i rivende udvikling, og det samme er administrationens opgaver. Opgaverne er derfor mange og forskellige, så der er lagt op til en spændende hverdag med skiftende opgaver. 

Dine hovedopgave bliver økonomistyring på botilbudsområdet, hvor du bistår afdelingslederne med økonomistyring. 

Du vil have fast tilknytning til udvalgte tilbud, dog er der forventning om at der hjælpes ved ferie, sygdom eller lignende. Derudover vil der være forefaldende administrative opgaver, hvor der både indgår pasning af hovedmail samt i mindre omfang, pasning af hovedtelefon.

  • Økonomistyring
  • Indberette budgetter og årsrapporter til Tilbudsportalen
  • Understøtte afdelingsledere i forhold til diverse indberetninger på Tilbudsportalen
  • Understøtte afdelingsleder i at udarbejde materiale til tilsyn, samt indsende materialet til Socialtilsyn Øst.
  • Indberetning af forsikringsskader
  • Indkøb og udlevering af diverse IT-udstyr.

Vi leder efter dig der

  • Har erfaring fra en lignende stilling og gerne fra den offentlige sektor
  • Er god til at videreformidle budgetter og regnskaber, på en tydelig og let forståelig måde
  • Har erfaring med et eller flere af de systemer vi primært arbejder i, som KMD Opus, eDoc, Officepakken mv.
  • Er imødekommende og serviceminded
  • Kan tåle at der sker ændringer i planlagte opgaver eller i prioriteringen af opgaver
  • Er åben overfor nye opgaver
  • Har kørekort. Administrationens base ligger centralt i Nykøbing F, men du skal forvente at der vil forekomme opgaver, der løses på andre matrikler

 

Hos os får du

Mulighed for hjemmearbejde og mulighed for, i stort omfang selv at planlægge dine arbejdsopgaver. Du skal dog forvente, at enkelte møder kan blive afholdt sidst på dagen.

At arbejde i et team, hvor vi dagligt samarbejder og sparrer, vi hjælper hinanden i travle perioder og med nye opgaver. Vi er et team med respekt for hinandens forskelligheder og hvor der altid er plads til et godt grin.

 

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, eller ønsker flere oplysninger er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder for Fællesadministrationen Bente Andersen på 25 18 17 51.

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer om ugen. Til besættelse pr. 1. juni 2024.

Løn og ansættelsesvilkår forhandles efter gældende overenskomst.

 

Ansøgningsproces

Lyder stillingen interessant for dig, så send din ansøgning og cv ved at klikke på "Ansøg" senest onsdag d. 24. april 2024.   

Samtaler afholdes mandag d. 29. april 2024.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5ba908c3)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Guldborgsund Kommune, Niels Hemmingsensvej, 4800 Nykøbing F

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029379

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet