Administrativ projektkoordinator til grøn omstilling ved Naturstyrelsen Storstrøm

dato

I Naturstyrelsen står vi midt i en historisk satsning på natur og klima gennem Aftale om et Grønt Danmark. Vi gennemfører store projekter, der former landskabet og gavner kommende generationer.

Vil du hjælpe med at løse en række administrative opgaver – og samtidig få en af Danmarks smukkeste arbejdspladser? Brænder du for at tage ansvar, understøtte dine kollegaer og bidrage til grøn omstilling? Så er dette jobbet for dig.

Til dagligt vil du blive en del af natur-projektteamet hos Naturstyrelsen Storstrøm. Du vil skulle understøtte dine kollegaer i teamet med den grønne arealomlægning. Du vil være ansvarlig for den administrative drift af midlertidigt ejede bygninger og ejendomme, herunder indgåelse af forpagtningskontrakter, og du vil skulle bidrage administrativt til køb og salg af bygninger og arealer. Desuden vil du få opgaver inden for regnskabsopfølgning samt være med til at sikre struktur og styring af de mange opgaver inden for projektporteføljen i teamet.

Hos os får du:

  • En grundig introduktion og gode rammer til at komme godt fra start.
  • Et stærkt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden på tværs af fag og landsdele.
  • Mulighed for faglig udvikling gennem sparring, netværk og fagdage.
  • En fleksibel hverdag med stor selvstændighed og tillid, ansvar og balance som nøgleord.
Din profil
Du kan være uddannet ejendomsmægler, advokatsekretær, have en kontoruddannelse i offentlig administration, en professionsbachelor i offentlig forvaltning og administration, eller måske er du uddannet jordbrugsteknolog, skov- og landskabsingeniør eller lignende. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at understøtte dine kollegaer i teamet og i større eller mindre grad besidder følgende kompetencer:

  • Erfaring med administrativ forvaltning af bygninger og arealer.
  • Erfaring med ejendomshandel.
  • Administrativ erfaring fra stat eller kommune – gerne ift. regnskab og fakturahåndtering.
  • Evne til at kommunikere klart – både skriftligt og mundtligt.
  • Struktureret og god til at have mange bolde i luften.
  • Kendskab til eller lyst til at arbejde med GIS.
Er du nyuddannet med relevante kompetencer og en evne til at lære, hører vi også gerne fra dig.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) i staten eller i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 - Centralorganisationen af 2010 (LC/CO10-fællesoverenskomsten) samt tilhørende organisationsaftale for Skov- og landskabsingeniører eller tilhørende organisationsaftale for jordbrugsteknologer/jordbrugsteknikere i staten samt forsøgsteknikere ved Aarhus Universitet.

Ansættelse er pr. 1. januar 2026.

Arbejdstid: 37 timer/uge med fleksible rammer og mulighed for hjemmearbejde.

Du skal have kørekort.

Der er muligvis medarbejderbolig til rådighed.

Ansættelsesområdet er Ministeriet for Grøn Trepart med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Naturstyrelsen Storstrøm, Hannenovvej 22, 4800 Nykøbing F.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skovrider Jane Skov Lind, tlf. 2249 6575.

Du kan læse mere om Naturstyrelsen på https://naturstyrelsen.dk/ og om projekterne under ”Ny natur”.

Sådan søger du stillingen
Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, uddannelsesbevis m.m. senest den 11. november 2025.

Samtaler afholdes d. 18. november.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Naturstyrelsen, Storstrøm, Hannenovvej , 4800 Nykøbing F

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/86039966-6dd9-4c18-83be-ae2014578d06

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet