Administrativ sagsbehandler til landdistriktsudvikling i Center for Landdistriktsudvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at indgå i et spændende fagligt miljø? Brænder du for at hjælpe virksomheder og foreninger med at skabe udvikling i landdistrikterne? Så er du forhåbentlig vores nye kollega.



Om stillingen

I Center for Landdistriktsudvikling arbejder vi på at skabe gode rammer for, at det er attraktivt at leve, bo og arbejde i hele Danmark.

LAG-sekretariatet administrerer EU-tilskudsordning på i alt 93 mio. kr. årligt. Lokale foreninger – kaldet lokale aktionsgrupper – beslutter hvilke projekter, der bedst kan skabe attraktive levevilkår og arbejdspladser i landdistrikterne. Tilskudsmodtagere er foreninger, virksomheder og borgere, der brænder for at udvikle deres lokalområde. Se mere på www.livogland.dk.

I Team Sagsbehandling skal vi afgøre, om de lokale projekter ligger inden for reglerne. Vi træffer afgørelse om blandt andet tilsagn, og udbetalinger og vejleder undervejs koordinatorer og ansatte i de lokale foreninger. Du vil være en del af dette team. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af legalitetssikring og sagsbehandling af indkomne ansøgninger.

I forbindelse med sagsbehandlingen vil der løbende være kontakt med og vejledning af ansøgere og koordinatorer.

Desuden vil du indgå i den løbende udvikling af vores arbejdsgrundlag blandt andet i samarbejde med Team Netværkscenteret, der har ansvaret for områdets arbejds- og lovgrundlag, vejlednings-, tilsyns- og kontrolopgaver, og som har kommunikationen med de lokale aktionsgrupper og andre samarbejdspartnere. De to teams arbejder tæt sammen i hverdagen.

Der vil være grundig oplæring ved tiltrædelsen. Vi kan tilbyde et varieret og udfordrende job med høj faglighed og mulighed for at arbejde selvstændigt i et stærkt fagligt miljø med gode kolleger og med en til tider travl hverdag. Vi har en uformel omgangstone og et tæt samarbejde med kolleger samt interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi arbejder løbende på at forbedre og udvikle vores arbejdsgrundlag i samspil med hinanden og de lokale aktionsgrupper. 



Om dig

Du er kontoruddannet og har erfaring med konkret administrativ sagsbehandling, herunder erfaring med behandling af regnskaber. Kendskab til tilskudsadministration vil være en fordel men ikke et krav.

Stillingen kræver, at du kan nedbryde komplicerede regler og omsætte dem til konkrete afgørelser, og du skal have en god forståelse for tal, økonomi og it.

Det er en fordel med gode kommunikative evner både mundtligt og skriftligt, da stillingen omfatter løbende vejledning af ansøgere. Du skal kunne lide at kommunikere med både kollegaer, ledelse, ansøgere og samarbejdspartnere.

Som person er du systematisk, vedholdende og detaljeorienteret – men evner at skabe overblik.

Vi lægger vægt på, at du er åben og udadvendt, indgår i den løbende udvikling af vores faglighed og arbejdsgrundlag, kan arbejde selvstændigt men også, at du har interesse for at indgå i et team af medarbejdere, der arbejder tæt sammen.



Om os

Plan- og Landdistriktsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og på et godt og tillidsfuldt samarbejde med vores interessenter og samarbejdspartnere. Styrelsen er en del af By-, Land- og Kirkeministeriet og har ca. 120 medarbejdere, hvor ca. 48 er placeret i Nykøbing Falster.



Om ansættelsen

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT. Den endelige lønindplacering beror på en vurdering af de individuelle kompetencer og kvalifikationer. Ud over basislønnen kommer pension og eventuelle tillæg.

Arbejdsstedet er Plan og Landdistriktsstyrelsen, Slotsgade 1, 4800 Nykøbing Falster. Styrelsen ligger tæt på Nykøbing Falster station med gode forbindelser til offentlig transport og parkeringsmuligheder.

Der vil være mulighed for hjemmearbejde, hvor der bliver stillet relevant udstyr og inventar til rådighed.

Der er tale om en fast fuldtidsstilling med tiltrædelse senest 1. oktober 2024.

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til chef for landdistriktstilskud Fridrikur Symphor Henriksen på tlf. 20 51 03 97.

Lyder det som noget for dig? Så klik på ”Søg stilling”-knappen annoncen og send os din ansøgning med CV og eksamenspapirer senest søndag den 11. august 2024.

Samtaler forventes afholdt fra den 13. august - 20. august 2024.



Vi ønsker en medarbejdersammensætning, som afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nykøbing F., Slotsgade, 4800 Nykøbing F

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081987

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet