Alsidig administrativ medarbejder til HR, økonomi og borgerkontakt i Guldborgsund Kommune

dato

Vi søger dig, der har erfaring med og interesse for en bred vifte af administrative opgaver inden for HR, økonomi og sekretæropgaver. Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt inden for varetagelse af administrative opgaver samt alsidige opgaver hvor borgerkontakten er den vigtigste brik i hverdagen.

Stillingen er på fuldtid 37 t. 

Stillingen er opdelt med opgaver, hvor HR/Budgetregnskab vil være 10-15 timer af arbejdstiden. Resterende arbejdstid er fordelt på arbejdsopgaver som varetages sammen med dine kollegaer i sekretariatet. Du vil få opgaver, hvor telefon -og skrankebetjening samt borgerindkaldelse gennem NEXUS (elektronisk borgerjournal), vil være en stor del af din arbejdsdag.

 

Vi forventer følgende kvalifikationer:

  • Relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Omhu, præcision og god fremdrift i dit arbejde
  • Gerne erfaring fra det kommunale, men det er ikke et krav

 

Erfaring:

  • Kendskab til personaleadministration
  • Serviceminded, borgerkontakt både telefonisk og personligt. 
  • Erfaring som sekretær med borgerkontakt 
  • Vi har et stort ønske om at du har kendskab til KMD Opus og NEXUS. 
  • Du kender til bilagshåndtering, opkrævning og opfølgning.

 

Om dig:

  • Du kan disponere din egen tid, overholder deadlines og arbejder selvstændigt og struktureret.
  • Du er mødestabil.
  • Du har nemt til smil, et godt humør og en interesse i at gøre arbejdspladsen din, sammen med dine kollegaer. 
  • Lyst og evner til at arbejde grundigt og selvstændigt i tæt samarbejde med et lille sekretariat
  • Blik for og lyst til at udvikle og optimere arbejdsgange i samarbejde med leder og kollegaer.

 

Vi tilbyder:

  • En social arbejdsplads, hvor der er plads til at være sig selv. 
  • En arbejdsplads som vægter den gode tone og rummelighed på højt plan. 
  • En levende og alsidig arbejdsdag. 
  • Søde og kompetente kollegaer – hvor din daglige samarbejdspartnere består af terapeuter, konsulenter og ledelse.

 

Mere information
:
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt leder af Guldborgsund Genoptræning og CHR, Halil Baldan på tlf. 25 18 22 30, 
 

Ansøgningsfrist:
 

Der er ansøgningsfrist senest fredag den 20. december 2024 kl. 12.00 - der afholdes løbende ansættelsessamtaler.
 

Ansøgningsprocedure:
 

Send din ansøgning ved at klikke på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger gennem vores rekrutteringssystem.
 


 

Læs mere om Guldborgsund Kommune på
www.guldborgsund.dk
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=58913a91)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Guldborgsund Kommune, Møllebakken, 4800 Nykøbing F

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149302

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet