BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du lide at arbejde med mennesker, og synes du at det lyder spændende at blive en del af en organisation, hvor vi understøtter den enkelte borgers muligheder for at bidrage til arbejdsstyrken og blive helt eller delvist selvforsørgende? Er du glad for varierede arbejdsdage med forskellige opgaver? Trives du med tværfagligt samarbejde? I givet fald har vi et spændende job til dig.
Vi vil gerne have et endnu tættere samspil med vores sygemeldte borgere og vores lokale arbejdsgivere, hvor formålet er at sikre fastholdelse i job og tilbagevenden til beskæftigelse.
Derfor skruer vi op for indsatsen og søger arbejdsmarkedskonsulenter til 2 faste stillinger på 37 timer om ugen.
Vi søger dig der brænder for at være en del af et velfungerende team og en organisation, hvor vi skaber synlige resultater med borgeren i centrum.
Du vil indgå i en afdeling bestående af 27 arbejdsmarkedskonsulenter, 2 administrative med-arbejdere, 9 ydelseskonsulenter og 1 faglig koordinator. Ledelsen består af en afdelingsleder og en gruppeleder.
Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i at følge op på sygemeldte borgeres tilbagevenden til arbejdsmarkedet og igangsætte relevante indsatser, som kan understøtte borgerens tilbagevenden.
Vi tilbyder:
- Et godt arbejdsmiljø og gode kolleger
- En afdeling med høj faglighed og stort engagement for opgaveløsningen
- En arbejdsplads med fokus på udvikling og nytænkning
- God faglig sparring fra kompetente kolleger
- Mulighed for hjemmearbejde
- Flekstidsordning
- En arbejdsplads med et uformelt arbejdsmiljø og fokus på rummelighed
Dine faglige kompetencer:
- Du er uddannet socialrådgiver/socialformidler og har relevant erfaring som sagsbehandler på beskæftigelsesområdet
- Har gode kommunikationsevner – såvel skriftlige som mundtlige
- Har gode IT kompetencer og høj grad af datadisciplin – kendskab til Fasit og Mediconnect/NFS er en fordel
Personlige kompetencer:
- Er positiv og lægger vægt på god trivsel og et godt arbejdsmiljø
- Kan strukturere og prioritere arbejdsopgaverne
- Kan arbejde selvstændigt
- Er god til at skabe en åben og fordomsfri dialog, samt indgå i tværfagligt samarbejde, såvel internt som eksternt
Ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst. Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt eller senest pr. 1. januar 2025.
Mere information: Har du spørgsmål eller ønsker flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte arbejdsmarkedskonsulent Tina Marie Hansen, tlf. 2518 0347, Arbejdsmarkedskonsulent Mette Nissen, tlf. 2518 0264 eller leder Jon From, tlf. 2518 0929.
Ansøgningsfrist: 14. november 2024.
Samtaler: Forventes afholdt torsdag den 21. november og tirsdag den 26. november 2024.
Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
Mere om Guldborgsund Kommune:
Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e7a90d49)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Guldborgsund Kommune, Dronningensgade, 4800 Nykøbing F
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6139667