Bliv vores nye brobygger mellem økonomi og socialfaglighed hos Center for Trivsel & Social Indsats

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kom og vær vores nye brobygger mellem økonomiske og socialfaglige perspektiver i vores center. Vi har 100 % fokus på kerneopgaven og arbejder med at skabe trivsel for vores medborgere. Vi søger netop nu en ny kollega, der kan hjælpe os med at styrke de tværfaglige samarbejder om økonomisk styring og kvalitet i ydelserne.

Økonomisk og socialfaglig balance

Har du flair for tal og mennesker? Er brobygning mellem økonomi og socialfaglighed dit speciale? Så har du muligheden for at sætte dine unikke kompetencer i spil hos os og sætte dit præg på Center for Trivsel & Social Indsats fremadrettede udvikling.

Vi kvalificerer den systematiske økonomiske opfølgning, opkvalificerer med nye færdigheder i blandt andet forhandlingsteknikker og skaber bred forståelse for et fælles økonomisk og socialfagligt ansvar i alle opgaver. Vi tilbyder fastansættelse til en holdkammerat, der kan drive vores udviklingstiltag i mål, - herunder:

  • Handleplaner i relation til investerings- og sparetiltag
  • Udvikling og implementering af en forbedret takststruktur
  • Kompetenceudvikling i forhandlingsteknikker
  • Udarbejdelse af plan for systematisk opfølgning - bl.a. SEL §§107, 105/85, 108
  • Kvalificering af diverse økonomiske processer, herunder egenbetaling.

Du vil arbejde med helt nye udviklingsopgaver i vores center og samtidig koble dig på eksisterende udviklingsprojekter.
God faglig viden, selvstændighed og stærke relationelle kompetencer er altså vigtige egenskaber for at kunne fungere i rollen, da alle dine opgaver løses i et samspil med andre.

Du kan skrue helt op for din faglighed når du:
  • Bidrager med din viden og driver udviklingsprojekter og processer
  • I samarbejde med din kollegaer kortlægger og optimerer økonomiske processer
  • Faciliterer tværgående temamøder mellem myndighed og leverandører
  • Evaluerer eksisterende og identificerer nye økonomiske potentialer.
Vi leder efter en konsulent, der:
  • Har en relevant uddannelse indenfor økonomi- og procesledelse
  • Har erfaring med arbejdet i en kommune eller anden offentlig organisation, gerne fra socialområdet
  • Har erfaring med - og mod på - at løfte en bred vifte af projekt- og udviklingsopgaver
  • Har kørekort.
En masse spændende opgaver i Center for Trivsel & Social Indsats

Du bliver placeret i den tværgående konsulentenhed, der består af meget forskellige konsulenter, som understøtter centerets drift, udviklings- og forandringsprocesser bredt. Centeret består af ca.1000 medarbejdere og rummer alt lige fra Sundhedspleje, Tandpleje, bo- og aktivitetstilbud for udviklingshæmmede, handicappede og hjemløse samt misbrugscenter og børn- og familieafdelingen og meget mere, som du kan høre mere om til samtalen. 

Alle kolleger i teamet spiller aktivt ind i de opgaver som centeret kalder på med organisatorisk forståelse, høj faglighed og samarbejdsånd.
Som konsulentenhed understøtter og bidrager vi til centerets fælles opgave med at fremme trivsel gennem viden, indsatser og løsninger, der giver børn, familier og voksne styrke og redskaber til at genvinde et godt greb om tilværelsen, når den føles svær, uoverskuelig eller meningsløs.

"Som tværgående konsulentenhed er vores fundament bygget af fællesskab. Medborgere i Guldborgsund Kommune skal møde et logisk flow i indsatser, en sammenhæng i støtte, og vi skal samarbejde om, at det er opgaven, der definerer holdet. Det føles utroligt meningsfuldt at kunne gøre en forskel til gavn for vores medborgere."

Vi kan tilbyde dig:
  • En spændende arbejdsplads med fokus på høj faglighed og personlig udvikling
  • En høj grad af selvtilrettelæggelse og selvstændighed i opgaveløsningen
  • Dygtige, engagerede og glade kolleger
  • Løbende faglig sparring
  • God balance og fleksibilitet ift. arbejds- og privatliv.
Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Centerchef Bodil Pedersen på telefon 25 18 25 60 eller Leder for Social Service, Strategi & Samarbejde Rikke Bumbech Frederiksen, på telefon 25 18 27 21. 

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder fastansættelse og stillingen er på 37 timer. 

Vi håber, at du kan tiltræde senest 1. september 2024. 

Løn og ansættelse sker på grundlag af overenskomst mellem KL og den relevante organisation.

Ansøgningsproces

Tænker du: "Jeg er den helt rette til jobbet. Jeg kan da både bygge bro mellem økonomi og socialfaglighed og har mod på udviklingsprojekter?" -så send din ansøgning ved at klikke på "Ansøg" og vedhæft din ansøgning og dit CV senest mandag d. 19. august 2024. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger. Samtaler afholdes løbende.
Ved ansættelse indhentes straffeattest. Og hvis du kommer i betragtning til stillingen vil vi indhente referencer efter forudgående aftale med dig.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=734ec91c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Guldborgsund Kommune, Parkvej, 4800 Nykøbing F

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6092451

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet