Bliv en del af vores finansteam
Er du skarp til tal, har økonomisk sans og evner at skabe overblik – også når tempoet er højt?
Så har vi et spændende job til dig i vores finansteam!
Om rollen/controller
Som en del af finansteamet er du ansvarlig for budgetlægning, løbende økonomiopfølgning og ledelsesrapportering, udfærdigelse af kvartals- og årsregnskaber, løbende kontakt til revisionen, ad-hoc opgaver, kontraktstyring/indkøbsstyring og likviditetsstyring.
Vi forventer at du besidder følgende kompetencer
- Excel på højt niveau
- Stærk økonomisk og regnskabsmæssig forståelse
- Interesse for at optimere og effektivisere arbejdsprocesser
- Evne til at arbejde analytisk og struktureret
- Erfaring med budgetlægning og rapportering
Om dig
Du har erfaring med økonomi og er regnskabsuddannet, gerne med baggrund i revisionsbranchen og har 3-5 års erfaring med lignende opgaver. Du har mod på at udvikle dig, er nysgerrig af natur og bidrager positivt til samarbejdet, så både du og dine kolleger lykkes.
Du trives med at skabe overblik. Du har sans for detaljen, og kan tilpasse din kommunikation til den du samarbejder med.
Dine personlige styrker
- Samarbejder godt på tværs af teams
- Ansvarsbevidst og struktureret
- Teamplayer, der bidrager med godt humør og engagement
Vi tilbyder dig
- Spændende og alsidige opgaver i et team med tæt samarbejde på tværs af organisationen
- Personlig og faglig kompetenceudvikling inden for området
- Fleksibel arbejdstid og sundhedsforsikring
- Fokus på balance mellem arbejdslivet og privatlivet
- Fokus på trivsel og et sundt arbejdsmiljø
- Betalt frokostpause
- Aktiv personaleforening og et godt socialt fællesskab
Ansættelsesvilkår
Lønnen er efter kvalifikationer, og ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem KL og HK. Stillingen er på 37 timer eller mindre, dette kan aftales.
Arbejdssted: Gaabensevej 116, 4800 Nykøbing F.
Der vil forekomme overarbejde i mindre grad i nogle perioder af året.
Ansættelsesproces
Ansøgningsfristen er den 31. januar 2026 kl. 10.00. Vi inviterer løbende relevante kandidater til 1. samtale.
Vi forventer tiltrædelse 7. april 2026.
Yderligere information
Du kan finde yderligere information på: www.guldborgsundforsyning.dk
Her kan du bl.a. se information om de forskellige selskaber, forsyningsområder samt vores strategi.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Finanschef Klaus Hermann på tlf.: 4187 6921.
Behandling af dine oplysninger
Persondatapolitik for ansøgere og rekruttering
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Guldborgsund Forsyning A/S, Gaabensevej 116, 4800 Nykøbing Falster
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-01-2026;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1de77f53-10c0-4ffa-aade-d024c678ae79