BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvem er raaco:
raaco er en dansk produktionsvirksomhed, der udvikler, producerer og sælger ordens- og opbevaringssystemer af høj kvalitet.
Firmaet har siden 1956 udviklet og fremstillet innovative, overskuelige, pladsbesparende, og holdbare opbevaringssystemer til både industrien og professionelle håndværkere verden over.
Gennem tiden har raaco modtaget adskillige internationale priser for fremragende industrielt design.
I praksis fokuserer de på at etablere et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø og skabe robuste, miljøvenlige løsninger med lang holdbarhed – til gavn for både den enkelte bruger og miljøet.
Hvad består stillingen af:
Som indkøbsassistent hos raaco får du en central rolle i sikringen af en høj forsyningssikkerhed af råvarer og halvfabrikata til produktionen samt sikring af optimale lagerniveauer.
Du får en bred kontaktflade både internt og eksternt og vil sammen med en driftsassistent indgå i en logistikfunktion med reference til produktions- og logistikchefen.
Arbejdsopgaverne kan bl.a. være:
- Disponering af råvarer og halvfabrikata ud fra produktionsplanlægning og lagersituation.
- Sikre at råvarer indkøbes til lavest mulige priser, efter givne kvalitetskrav og til rette tid.
- Vareoprettelser, strukturopbygning og simulering v/ kostprisændring.
- Diverse ad hoc opgaver i logistikfunktionen.
Hvem er du:
- Du har nogle års erfaring fra et tilsvarende selvstændigt job, gerne i en international virksomhed.
- Du har en god statistik- og talforståelse.
- Du behersker engelsk såvel skriftligt som mundtligt.
- Det er en fordel, hvis du har kendskab til Excel samt BC.
- Du har overblik og er struktureret i dit daglige arbejde.
- Du er god til at arbejde selvstændigt inden for givne rammer og fungerer godt i samarbejde på tværs af organisationen.
- Du er udadvendt.
- Du er løsningsorienteret og har en praktisk tilgang til opgaverne.
- Du kan bevare roen og overblikket i en til tider meget travl hverdag.
Er du interesseret?
Anzet A/S varetager denne rekrutteringsproces. Hvis du er interesseret i at søge stillingen, så følg linket ”Ansøg her” nedenfor.
Vi gennemgår ansøgninger og afholder samtaler løbende, så søg gerne hurtigst muligt.
Der forventes opstart d. 1/5 2024 - barselsvikariatet er på 12 mdr. Stillingen er på fuld tid - arbejdstider efter aftale og der vil være mulighed for én hjemmearbejdsdag ugentlig også efter aftale.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte BLUE COLLAR-Chef, Kristine Askjær, på tlf. 30 80 96 98
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Anzet A/S, Vestre Kaj, 4700 Næstved
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013586