BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en stedfortræder med en administrativ uddannelse, der ønsker at indgå i et ledelsesteam som skal bestå af 2 stedfortræder og 1 plejeboligleder.
Vi lægger stor vægt på, at ledergruppen er et team, hvor vi er fælles om at skabe rammer og retning, samtidig med vi har selvstændige opgaver og bruger egne kompetencer. Der er højt til loftet, rum og mulighed for nye ideer.
Oasen et stort plejecenter med 76 lejligheder og er et atypisk plejecenter, med flere forskellige bygninger, i flere etager, hvor borgerne bor i egen lejlighed, som giver mulighed for både at have privatliv, samtidig med at huset også rummer mulighed for at dyrke de sociale fællesskaber.
Der er ansat 70 medarbejder, som er en god blanding af nye og erfarne i faget, men som alle brænder for deres arbejder. Med stort engagement skaber de det gode hverdagsliv for borgerne og udviklingen på Plejecenter Oasen.
På Plejecenter Oasens er medinddragelse en kerneværdig og vi er ikke bange for at afprøve nyt.
Vi tilbyder
En spændende stilling i et hus der er i udvikling.
Du vil indgå i et ledelsesteam og i et samarbejde med det øvrige ledelsesteam i plejeboligområdet, samt på tværs af hele organisationen.
En spændende og udfordrende stilling, med stor fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen.
Tværgående samarbejde både kommunalt, regionalt og med frivillige organisationer.
Faglige og personlige udviklingsmuligheder.
Medansvar for at skabe god kvalitet for borgerne sammen med dygtige medarbejdere.
Stillingens nøgleopgaver
Foretage prioriteringer der sikrer, at mål og strategier opfyldes.
Motivere og koordinere til både selvstændig opgavevaretagelse og tværgående samarbejde blandt medarbejderne.
Have en tæt dialog med borgerne, pårørende og samarbejdspartnere.
Overholde den givne budgetramme og sikre optimal ressourceudnyttelse.
Vagtplanlægning, vikar dækning og andre administrative opgaver.
Vi forventer
At du kan bringe forskellige fagligheder i spil og selv har gode samarbejdsevner.
At du kan understøtte medarbejderne i at løse kommunens kerneopgave.
Du skal turde udfordre og kunne nytænke i opgaveløsningen.
Du skal kunne bevare det strategiske fokus, selv i pressede situationer.
Du er optaget af rekruttering, fastholdelse og at skabe gode læringsmiljøer for medarbejderne og elever.
Du har kørekort og egen bil til rådighed.
Kompetencer
Du har en administrativ uddannelse f.eks. professionsbachelor i offentlig administration, administrationsøkonom eller tilsvarende niveau.
Du har erfaring inden for KMD vagtplan, personaleadministration, ressource styring, økonomi, kan arbejde med data og analyse, er sikker og selvstændig i mundtlig og skriftlig kommunikation.
Du har interesse i og gerne uddannelse inden for ledelse, f.eks. moduler på diplomniveau eller indstillet på at tage lederuddannelse.
Du kan arbejde systematisk, analyserende og løsningsorienteret.
Du er god til dialog og skabe samarbejdsrelationer.
Du har kendskab til eller interesser for ældreområdet.
Du har kendskab til og gerne erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation.
Ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst, stillingen er til besættelse pr. 1.december 2023 eller snarest derefter.
Mere information:
Plejeboligleder Lotte Hjort Poulsen telefon 25181122 eller Stedfortræder Dorthe Thrane Hansen telefon 25181297
Ring eller kom på besøg og får en uforpligtende samtale, forud for ansøgningen.
Ansøgningsfrist: Tirsdag d. 20. november 2023.
Samtaler: Afholdes fredag d. 23. november 2023.
Ansøgningsprocedurer Klik her for at læse stillings og funktionsbeskrivelse for stedfortræder
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=82e31921)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Guldborgsund Kommune, Vendsysselvej, 4800 Nykøbing F
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935470