Økonomi- og administrationsmedarbejder til spændende team hos Børn og Familie i Guldborgsund

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre, at børn og unge får den hjælp og støtte børne- og ungerådgiverne vurderer, der er brug? Vil du være med til at sikre korrekt udbetaling, kontering, beregning af egenbetaling, være tovholder på aktindsigter og meget mere? Så skal du søge denne stilling!

Vi er et af flere teams i Børn og Familie, som er en del af Center for Trivsel & Social Indsats i Guldborgsund kommune. Centeret dækker hele det specialiserede socialområde fra barn til voksen. I Børn & Familie arbejder vi med børn i aldersgruppen 0-14 år og afdelingen består af 67 engagerede medarbejdere fordelt i forskellige teams. Vi har kontorer på kommunens Rådhus.

Sekretariatet er et team på 10 inklusiv en faglig koordinator og en afdelingsleder. Vi vægter det gode samarbejde højt, vi sparrer med hinanden fagligt og vi glæder os til at byde dig velkommen. Til daglig løser Sekretariatet en bred vifte af opgaver.  

Børne- og ungerådgiverne har hver dag kontakt til mange børn og deres familier og de sætter støttende indsatser i gang, når der er behov for det.  

Vores arbejde er at understøtte det arbejde ved at lave økonomiopfølgning med børne- og ungerådgiverne, trække ledelsesinformation, udbetale udlæg, kontere og bogføre bilag, sekretæropgaver i forbindelse med visitationsmøder og Børne- og Ungeudvalgsmøder med mere.  

Sekretariatet har mange funktioner i afdelingen og vi hjælper hinanden og dækker ind på hinandens opgaver, så alle opgaver løses - også under ferier. Du skal derfor være indstillet på, at dine arbejdsopgaver varierer i perioder, men til gengæld lover vi oplæring og et introprogram, samt vejledninger på arbejdsopgaverne.

I din dagligdag vil du sidde på 4 mands kontor tæt på børne- og ungerådgiverne, så vi har et tæt og konstruktivt samarbejde.

Teamets primære arbejdsopgaver er:

  • Kontering/bogføring af bilag
  • Udbetaling af udlæg m.m.
  • Afstemning mellem fagsystemer
  • Økonomiopfølgning flere gange om året
  • Økonomigennemgang med Børne- & Ungerådgiver
  • Udarbejdelse af div. kontrakter
  • Beregning af egenbetaling/trangsberegning
  • Vedligeholdelse af div. lister og skabeloner
  • Håndtering af bevillinger
  • Aktindsigts tovholder
  • Vedligeholde afdelingens/centrets hjemmeside og intranet i tæt samarbejde med øvrige ambassadører i Centret
  • Udtræk af Ledelsesinformation
  • Validering af statistik til DST
  • Tømning af fællespostkasser
  • Daglig telefonbetjening

Som vores nye medarbejder:

  • Har du en relevant uddannelse inden for økonomi og administration
  • Har du kendskab til flere af de listede arbejdsopgaver
  • Har du flair for IT  
  • Er du god til at arbejde både selvstændigt og i teams

Vi tilbyder dig:

  • Mulighed for at udvikle og anvende kompetencer indenfor det økonomiske og administrative felt.
  • Du vil blive oplært og indgå i teamets daglige rutiner  
  • Gode kollegaer, som alle ønsker at bidrage til en sund arbejdskultur med højt til loftet
  • Et afvekslende og spændende job  
  • En arbejdsplads med fokus på udvikling og nytænkning.
  • Gode rammer for faglig sparring.
  • Mulighed for hjemmearbejde og flekstidsordning.
  • En nærværende og tilgængelig faglig koordinator.

Er du interesseret? 
Hvis du har lyst til at høre mere om stillingen er du meget velkommen til at ringe til afdelingsleder Louise Gieseler på tlf. 25180802 eller faglig koordinator Annette Lützen på tlf. 25180234.

Løn og ansættelsesforhold  
Løn efter gældende overenskomst. Fastansættelse 37 timer ugentligt

Tiltrædelse 1. august 2024.

Er du klar til at blive en del af fællesskabet?  
Så send os din motiverede ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser senest den 14. juni 2024. Samtaler forventes afholdt 19. juni 2024.  

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=10029fe4)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Guldborgsund Kommune, Parkvej, 4800 Nykøbing F

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6060080

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet