BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores gode kollega har fået nye opgaver et andet sted i organisationen, og vi søger derfor en økonomimedarbejder til Unge & Uddannelse i Center for Arbejdsmarked. Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat pr. 1. august 2024.
Afdelingen Unge & Uddannelse består af to større teams. Det ene team varetager indsatsen over for ledige uddannelseshjælpsmodtagere i alderen 18-29 år. Det andet team varetager indsatsen i henhold til Barnets Lov og Serviceloven for unge i aldersgruppen 15-24-årige. Stillingen som økonomimedarbejder vil primært være tilknyttet sidstnævnte team.
Afdelingen består samlet set af 55 medarbejdere, hvor du vil blive en del af et mindre hold på 3 medarbejdere, som varetager økonomi- og administrative opgaver. Desuden vil du indgå i tæt samspil med økonomimedarbejdere fra Center for Trivsel & Social Indsats, der varetager den samme indsats efter Barnets lov for børn op til 14 år.
Da opgaverne i Center for Arbejdsmarked er politisk styret, skal du være indstillet på, at du også kan blive involveret i opgaver i centrets øvrige afdelinger.
Center for Arbejdsmarked består ud over Unge & Uddannelse også af Jobcenter, Ydelsescenter, beskæftigelsesprojekter, Integrationscenter og en Sprogskole.
Stillingens nøgleopgaver:
Du skal varetage en række økonomiske opgaver – præcist hvilke vil afhænge af din profil og kompetencer. Vi fordeler de konkrete økonomiske opgaver, når det nye hold er sat.
Du vil f.eks. kunne få følgende hovedopgaver:
- Kontering og bogføring af fakturaer
- Omkontering af interne faktura
- Registrering af udgifter til foranstaltninger efter Barnets Lov og Serviceloven i fagsystem
- Udarbejdelse af nøgletal til ledelse om sagstal og økonomi
- Samarbejde og indgå i dialog med ungerådgivere i afdelingen og ledelsen om indsatser, budget og forventede udgifter
- Beregning og opkrævning af egenbetaling vedr. servicelovens §§ 107, 109 og 110
- Beregning af refusioner samt indtægter forbundet med særligt dyre enkeltsager
- Controlling/afstemning mellem fagsystemer
- Opgørelser og indberetning til Danmarks Statistik
- Behandling af kontakter til plejefamilier.
Vi tilbyder:
- Et udfordrende job med høj grad af selvstændighed
- Et godt arbejdsmiljø hvor vi hjælper hinanden
- Sparring fra engagerede og kompetente kolleger
- Gode muligheder for hjemmearbejde
- Flekstidsordning.
Vi forventer:
Vi forventer, at du har følgende personlige kompetencer:
- Systematisk, struktureret og fleksibel i din tilgang til jobbet
- Indstillet på at arbejde i en organisation, der arbejder værdibaseret med fokus på tillid, åbenhed, dialog og fællesskab
- Positiv og lægger vægt på god trivsel og et godt arbejdsklima.
Vi forventer i øvrigt, at du har følgende faglige kompetencer:
- Relevant kontoruddannelse og/eller erfaring fra lignende stilling.
- Gode økonomifaglige kompetencer. Erfaring med økonomisystemet KMD OPUS og KMD Børn og voksen vil være en fordel
- Gode IT-kompetencer. Bred erfaring med Excel. Kendskab til sagsbehandlings-systemer som f.eks. DUBU og/eller Nexus vil ligeledes være en fordel.
Ansættelsesvilkår: Efter gld. overenskomst. 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat pr. 1. august 2024.
Mere information: Leder Henrik Thøgersen, tlf. 25180328 kan kontaktes til og med fredag den 12. juli 2024.
Ansøgningsfrist: 21. juli 2024
Samtaler: Forventes afholdt den 25. juli 2024, og evt. anden samtalerunde den 26. juli 2024.
Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
Mere om Guldborgsund Kommune:
Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=71953900)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Guldborgsund Kommune, Thorsensvej, 4800 Nykøbing F
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075933