Virksomhedskonsulent søges til Jobcenter Guldborgsund, Job & Virksomhedsservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at yde god service over for virksomhederne?
Har du et salgs- og servicetalent?
Har du gode samarbejdsevner?
Trives du med at veksle mellem udekørende og administrative opgaver?

Jobcenter Guldborgsund søger 1 virksomhedskonsulent til opsøgende arbejde på offentlige og private virksomheder. 
Overordnet fokus er på, fortsat at øge og udvide vores gode samarbejde med de lokale virksomheder.

Job & Virksomhedsservice består af i alt 39 engagerede medarbejdere fordelt på 5 teams der arbejder med a-dagpengemodtagere, jobparate kontanthjælpsmodtagere, fleksjobvisiterede, ressourceforløbsydelsesmodtagere og virksomhedsservice.

Du vil indgå i virksomhedsserviceteamet der består af 1 gruppeleder, 14 virksomhedskonsulenter og 1 administrativ medarbejder.

Der arbejdes tæt og koordineret sammen i virksomhedsserviceteamet. Samtidig er der et samspil og samarbejde med alle afdelinger i Center for Arbejdsmarked omkring beskæftigelsesindsatsen overfor alle målgrupper af borgere.

Stillingen er en fast stilling på 37 timer om ugen.  

Stillingens nøgleopgaver:

  • opsøgende arbejde ift. det lokale erhvervsliv, så der bliver skabt og vedligeholdt et godt samarbejde til fordel for virksomhederne og de ledige
  • iværksættelse samt opfølgning på virksomhedspraktikker, løntilskud og lønnede timer
  • handicapkompenserende ordninger, f.eks. hjælpemidler og personlig assistance
  • godkendelse, iværksættelse og opfølgning på fleksjob

Vi tilbyder:

  • et arbejdsområde, hvor der arbejdes teambaseret for at nå de mål, der er sat 
  • en resultatorienteret arbejdsplads
  • mulighed for at påvirke og udvikle jobcentrets indsats 
  • et uformelt og positivt arbejdsmiljø med gode og professionelle kolleger

Vi forventer at du:

  • har en bred erhvervsmæssig erfaring, kendskab til arbejdsmarkedslovgivningen og erfaring med at samarbejde med virksomheder 
  • har gode administrative egenskaber
  • er omstillingsparat og har gode samarbejdsevner
  • har evnen til at arbejde i en virksomhed, hvor værdierne blandt andet er professionalisme, tillid og åbenhed 
  • har et salgs- og servicetalent
  • er vedholdende og fleksibel
  • er udadvendt og god til at skabe kontakt 
  • har datadisciplin og forstår nødvendigheden af "orden i papirerne"
  • har kendskab til engelsk 
  • kan benytte egen bil til udekørende opgaver

Det er en fordel, at du har kendskab til det lokale erhvervsliv samt kendskab til handicapkompenserende ordninger.

Ansættelsesvilkår: Efter gld. overenskomst. 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse snarest muligt og senest pr. 1. december 2023.

Mere information: Kan fås ved henvendelse til gruppeleder Michael Gerhard Jensen tlf. 2518 0356.

Ansøgningsfrist: 27. oktober 2023.

Samtaler: Forventes afholdt mandag d. 30.10.23. Eventuelt 2. samtale forventes af-holdt tirsdag d. 31.10.23.

Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på "send ansøgning" og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.

Mere om Guldborgsund Kommune: 
Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk 
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7b0c253a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Guldborgsund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Job & Virksomhedsservice, Dronningensgade, 4800 Nykøbing F

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926467

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet