BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Studiesekretær til Guldborgsund Sprogskole
Guldborgsund Kommunes Sprogskole tilbyder danskundervisning for voksne udlændinge. Vi har øget aktiviteten, bl.a. på grund af Ukrainesituationen. Derfor søger vi en administrativ medarbejder til Sprogskolens administration, hvor du vil indgå i et administrativt team af medarbejdere, som varetager diverse opgaver indenfor kursistadministration.
Dine arbejdsopgaver vil være:
- Dialog med kursister og undervisere
- Planlægning, oprettelse og igangsættelse af undervisningsforløb
- Registrering af fremmøde og testresultater
- Modtage sygemeldinger på telefon
- Lave månedsregnskaber i forhold til fremmøde og status
- Opfølgning på fravær og udmeldelse i overensstemmelse med vores retningslinjer
- Kursistadministration, f.eks. håndtering og registrering af diverse kursisthenvendelser
- Oprette købsaftaler i Ludus, samt lettere økonomiopgaver, f.eks. i forbindelse med modultest og prøver
- Ludus ambassadør
Vi forventer, at du er:
- Udadvendt og serviceminded, uanset om det gælder personlige eller telefoniske henvendelser
- Selvstændig og indstillet på at du periodevis sidder alene med opgaven
- Kvalitetsbevidst og detalje orienteret
- Struktureret og effektiv i din opgaveløsning
- God til at håndtere travle perioder og hyppige forandringer
- En god kollega med fokus på godt arbejdsmiljø
Vi lægger vægt på følgende kompetencer:
- Erfaring med skoleadministration, gerne i sprogskoleregi, men det er ikke et krav
- Gerne kendskab til Ludus Web eller andet administrativt system
- Erfaring og/eller relevant uddannelse indenfor det administrative område, f.eks. kommunomuddannelsen
- Gode IT- kundskaber, gerne erfaring med eDoc og Opus
- Kan kommunikere på engelsk (både skriftligt og mundtligt), da vores kursister ikke er dansktalende
Det er vigtigt for os, at det er sjovt at gå på arbejde, og vi hjælper derfor hinanden, så vi når godt og sikkert i mål med opgaverne. Afbrydelser er en del af jobbet, når kursister eller undervisere har brug for din hjælp, så det skal du kunne håndtere med et smil. Det er vigtigt, at du kan sætte dig ind i relevant lovgivning, så du er klar til et professionelt samarbejde internt og eksternt.
Ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst 37 timer pr. uge. Stillingen er til besættelse pr. 01.11.2023, eller hurtigst muligt. Der er tale om en midlertidig stilling som løber frem til 28. februar 2025.
Mere information: Har du spørgsmål eller ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Berit Jensen på 5473 1751 eller leder Susie Willander på 2518 2632.
Ansøgningsfrist: 18. september 2023.
Samtaler forventes afholdt: mandag den 25. september 2023.
Ansøgningsprocedure: Send din ansøgning ved at klikke på ”Send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og dit CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger.
Mere om Guldborgsund Kommune: Guldborgsund Kommune har pr. 1. august 2015 indført røgfri arbejdstid. Læs mere om Guldborgsund Kommune på www.guldborgsund.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Guldborgsund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Guldborgsund Kommune, Thorsensvej 11, 4800 Nykøbing F
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://Guldborgsund.career.emply.com/ad/studiesekretaer-til-guldborgsund-sprogskole/9jpcxl/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5901884